مشتری گرامی ! در صورتی که پرداخت آنلاین با مشکل مواجه شد، لطفا مبلغ سفارش خود را به شماره کارت  6219861027991214  به نام زهرا صبوری واریز و شماره پیگیری پرداخت به همراه آدرس دقیق، کد پستی و مشخصات محصول خریداری شده را به شماره موبایل 09125272850 ارسال نمایید . مشتریان محترم شهرستان مبلغ 13000 تومان هزینه پست را نیز پرداخت نمایند

 


 

نماد اعتماد الکترونیکی

 


تای چی چوان در خندوانه

محصولات ویژه up down
پر فروش ها up down

 

 

 

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی فروشگاه به دقت ملاحظه فرمایید

ورود کاربران به فروشگاه هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری فروشگاه و سایر خدمات ارائه شده توسط فروشگاه به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.
 
 
ثبت اطلاعات مشتریان 
لطفا در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی ، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کنید و حتما ايميل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت . ضمنا در صورتي كه اطلاعات مندرج در حساب كاربري شما صحيح نباشد ،‌ هرگونه تاخير به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خريدار مي باشد .
مراحل بررسی و ارسال سفارشات
پس از پرداخت سفارش و تایید مبلغ پرداختی از طرف بخش حسابداری،‌ وضعیت سفارش به " در حال آماده شدن " تغییر می کند. پس از این مرحله مسئولین بخش بسته بندی طی 24 ساعت کاری سفارشات را آماده و از طرق مختلفی که خریدار انتخاب نموده است ارسال خواهند نمود.
مراحل بررسي و ارسال سفارشات آنلاین 
مراحل کاری در این روش همانند سفارشات نقدی می باشد ، با این تفاوت که به 1 روز کاری جهت تایید قطعی تراکنش نیاز دارد و پس از آن سفارش وارد مرحله آماده سازی می شود .
پیگیری سفارشات
جهت پیگیری سفارش خود در صورتی که زمان بندی های قید شده سپری شده می توانید از طریق ایمیل و یا شماره های موجود با فروشگاه تماس بگیرید.
روش های ارسال سفارش 
سفارشات ثبت شده طبق روشی که در زمان ثبت سفارش تعیین می شود، ارسال می شوند که مشخصات و زمان حمل مربوطه به تشریح توضیح داده می شود:
پست پیشتاز 
زمان حمل بسته در این روش 1 تا 3 روز است كه برای مراكز استان 1 تا 2 روز ، ‌شهرستان های بزرگ 2 تا 3 روز و شهرهای كوچك و روستاها 3 روز می باشد. با توجه به ارسال انبوه سفارشات پستی از طریق دفتر خدمات پستی منطقه،‌ بعضا مشاهده شده كه بسته ها با تاخیر 1 روزه از دفتر تهران خارج شده اند که این مورد خارج از مسئولیت فروشگاه می باشد.
پست سفارشی 
زمان حمل بسته در این روش 5 تا 10 روز است كه برای مراكز استان و شهرستان های بزرگ 5 تا 8 روز و برای شهرهای كوچك و روستاها 7 تا 10 روز می باشد. 
تیپاكس
تیپاكس یک شركت حمل و نقل خصوصی است كه تنها در برخی شهرهای ایران خدمات رسانی می کند (شهرها و شهرستانهای بزرگ). 
زمان حمل بسته در این روش 1 تا 2 روز است (شهرهای راه نزدیك 1 روزه و شهرهای راه دور 2 روزه) و هزینه حمل بسته ها نیز با توجه به وزن بسته ها تعیین می شود . در این روش بسته ها به صورت پسكرایه ارسال می شوند و به این معنی كه تنها هزینه خدمات در زمان سفارش دریافت می شود و هزینه حمل بسته در زمان تحویل بسته به مشتری از وی دریافت می شود . این روش تنها برای وزن های بالا و یا موارد عجله ای توصیه می شود . همچنین شیوه حمل بسته با این روش بسیار مناسب تر از پست است .
باربری و ترمینال 
در این دو روش نیز همانند تیپاكس بسته ها به صورت پسكرایه ارسال می شوند،‌ تنها تفاوت این دو روش این است كه هزینه حمل برای شهرهای کوچک و دور ارزانتر خواهد بود و امکان ارسال بسته ها به تمام شهر های کشور مقدور می باشد.
پیك موتوری 
در این روش كه تنها مخصوص داخل شهررشت است،‌ تنها هزینه اجناس گرفته می شود و هزینه حمل با پیك در زمان تحویل بسته از مشتری دریافت می شود. در این روش امكان این نیز وجود دارد كه هزینه اجناس نیز در زمان تحویل بسته به پیك داده شود.
نكته مهم
بسته های ارسالی با پست (پیشتاز و سفارشی) و تیپاكس در زمان ارسال بیمه می شوند، اما این بیمه تنها شامل نرسیدن بسته به مقصد به واسطه گم شدن، ‌آتش سوزی و ... است كه تمام هزینه بسته نیز توسط شركت های مذكور پرداخت نمی شود. از همین رو در صورتی تمایل می توانید هزینه بیمه تكمیلی بسته را نیز پرداخت كنید (تلفنی با فروشگاه هماهنگ شود) تا بسته شما در مقابل شكستگی نیز بیمه شود. در غیر این صورت در صورت كوتاهی و حمل نامناسب شركت های فوق، ‌هیچگونه خسارتی پرداخت نخواهد شد.
 
ماليات
در حال حاضر در خريد نقدي ماليات دريافت شده از مشتري 0 مي باشد . بر همين اساس نيز امكان ارائه كد ملي به هيچ عنوان ميسر نمي باشد .
 
لغو سفارشات و شرایط برگشت وجه
در صورتی که پرداخت سفارش انجام شود ،‌ تنها تا زماني كه سفارش وارد مراحل جمع شدن و ارسال نشده است مي توان درخواست لغو سفارش داد و كل هزينه را پس گرفت (حداکثر یکبار برای هر مشتری) كه اين زمان حداکثر تا زمان تغییر وضعیت سفارش به در حال آماده شدن است . در غير اين صورت پس از گذشت اين زمان و درخواست لغو سفارش ، ‌20 % از کل مبلغ کسر می شود و الباقی حداکثر تا 7 روز بعد عودت داده خواهد شد . لغو کردن سفارشاتی که با کسری روبرو شده اند نیز تنها در صورتی امکان پذیر است که قبلا به صورت تلفنی با فروشگاه هماهنگ شده باشد و داخل توضیحات سفارش نيز ثبت شده باشد که در صورت موجود نبودن اقلام بخصوصی سفارش لغو شود .
 
آسیب دیدن سفارش در حین حمل بسته
سفارشات ارسالی توسط فروشگاه تا جای ممکن به صورت محکم و با ایمنی بالا بسته بندی می شوند اما با این حال و با توجه به ممنوعیت ارسال قطعات و لوازم شکستنی در تمامی روش های ارسال،‌ بسته هایی که دچار آسیب دیدگی در زمان حمل شوند، شامل بیمه های اولیه شرکت های حمل و نقل نمی شوند و پرداخت خسارت نیز متوجه فروشگاه نمی شود.

وارانتي و خدمات پس از فروش محصولات :
قطعات الكترونيك ارائه شده در فروشگاه به هيچ وجه شامل گارانتي ، خدمات پس از فروش و يا امكان عودت و یا تعویض نمي باشد و مسئوليتي از بابت كاركرد صحيح قطعه ، چگونگي كار با قطعه و يا آموزش هاي مربوطه به عهده فروشگاه نمي باشد . بر همین اساس جهت سفارشات تعداد بالا ، پیشنهاد می شود ابتدا اقدام به تهیه نمونه با تعداد پایین نموده و سپس در صورت تایید بر روی تعداد مورد نظر خرید نمایید . ضمن اینکه تنها قطعاتی که در انتهای نام خود عبارت اورجینال را دارند ، به صورت مطمئن از شرکت اصلی تهیه شده است و الباقی موارد از طریق واسطه ها تامین شده است .
 
برگشت خوردن سفارش
در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد،‌ علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد.
مهلت تطبیق فاکتور :
تا 24 ساعت پس از دریافت سفارش، مشتری می بایستی تا اقلام ارسالی را با فاکتور خریداری شده تطبیق دهد و در صورت کم و زیاد بودن اقلام و یا اشتباه بودن احتمالی قطعات سریعا موارد را مکتوب از طریق فکس یا ایمیل به فروشگاه اعلام نماید. در صورت تاخیر در اطلاع رسانی کامل، مسئولیتی بر عهده فروشگاه نخواهد بود.
 
توجه
توجه داشته باشید که با توجه به صدور فاکتور های همزمان توسط سیستم و جمع شدن سفارشات طبق نوبت ، هیچ تضمینی در مورد موجود بودن تمامی قطعات با تعداد مورد نظر شما در زمان جمع شدن سفارش شما وجود ندارد و در صورت مواجهه با کسری یا اتمام موجودی به شما اطلاع داده خواهد شد تا در صورت تمایل جهت تامین موجودی صبر کنید و یا جنس مورد نظر را حذف و هزینه آنرا دریافت کنید .